Summering

Det är mindre än två veckor kvar nu. Jag har mått oförskämt bra det sista. Inte gått upp särskilt mycket, sluppit korvfingrar, kunnat röra mig som vanligt, jobbat som vanligt. I månad nio började jag cykla igen på min mintgröna herrcykel.

I går städade jag mitt arbetsskrivbord och skapade ett automatsvar på e-posten. Återkommer 2011. Det var en ny och kul erfarenhet.

Nu hoppas jag verkligen på en härlig semester. Om jag får välja vill jag varken föda tidigare eller senare. Under nio månader har jag levt i stunden och tänker fortsätta med det.

I början var det illamående och sova som gällde, jag var totalt ointresserad av barnvagnar och förlossning. Mat blev viktigare än någonsin. Jag började älska fisk och vegetariskt. Förmodligen har jag ätit min sista korv.

Nästa fas, komma-ut-som-gravid-fasen, kom under våren. Med mage och kickboxing blev det lite verkligare.    

Nu är spjälsängen på plats, barnvagnen fixad. Och jag kommer naturligtvis ha all tid i världen att blogga framöver ;)   





Kommentarer
Postat av: Karin

jippi!

2010-05-12 @ 20:52:13
Postat av: Jenny

Glad to have you back!

2010-05-14 @ 20:57:05
Postat av: L

Ryktet har nått oss och vi gratulerar å det varmaste!

2010-05-17 @ 21:33:50
Postat av: luckiest

L: Tack!

2010-05-19 @ 11:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0