Powerwalk

I snart fyra månader har jag jobbat med ett projekt (och alldeles för länge i dag). Jag är inne på slutspurten, det betyder bokhög som växer och tusen fönster uppe. Samtidigt sover kattan, timme efter timme, i soffan intill. Som om livet är mer än prestation.

Veckan ska rensas ut med en powerwalk. Äntligen höst i luften. Premiär för min engelska skoluniform. En liten kille på 60-talet bar den innan mig. Pulsvärmarna har jag stickat, en julklapp till farmor den sista julen. Känns fint att de nu värmer mina handleder.



Kommentarer
Postat av: smäm

SNYGG! jag har en fin skoluniformsskjol (som jag själv burit 1999-2002) som jag återanvände i england. modernt nu med skoluniform vettu (ja, det vet du ju).

2009-09-18 @ 18:13:43
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 21:54:23
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0