En naken kostymroman

När jag köper böcker i jobbet har jag tre kriterier:

Kvalité
Målgrupp
Efterfrågan

Ibland köper jag skit eftersom människor vill ha det.  Men det i sig är ganska roligt.
 
Just nu är mitt lilla personliga projekt att sälja in en roman som marknadsför sig som en "naken kostymroman". Eventuellt är jag pryd, men den baksidestexten mina vänner är direkt pinsam.

Vill ni läsa något mustigt och erotiskt frisinnat i sommar föreslår jag att ni lånar Vladimir Oravskys Till dig jag vänder åter.  Nu. Genast.

Kommentarer
Postat av: Smäm

haha. Nej. Aldrig.

2009-06-24 @ 22:45:23
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Joel

låter roligt :)

2009-06-25 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0