but my mind is still june

Igår tog jag en första prommis till jobbet efter semestern. Under tre veckor har jag dissat dator, mobil och väckarklocka. Väckarklockan har jag, inte otippat, saknat allra minst.

En annan pryl som jag däremot älskar är min nya mp3-spelare (jo jag har ju blivit äldre under semestern också). Hur har jag klarat mig så länge utan en sån!? Vet ni att  människor blir vackrare när de upplevs mot en bakgrund av självvald musik?

Och stegen blir lättare att gå för en semesterslacker.

and it should, it should be winter now
but my mind is still june

Still June, Maia Hirasawa

Kommentarer
Postat av: smäm

welcome back. och som vanligt tror jag att du fyller i augusti. när ska jag lära mig :(



grattis.

2009-07-28 @ 13:51:56
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: smäm

good to have you back snygging!

2009-07-28 @ 21:39:57
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0